j u l k l a p p a r . .

SHIT! kom precis på att jag inte köpt en enda julklapp .. Kanske inte är så brottom med det men alla andra har ju redan börjat fixa å köpa. Då läre väl jag också det? Eller jag vet inte.. Får lite panik över det faktiskt. jag vet inte vad alla önskar sig och bara det , Paniiiiiiik!  Det läser nog sig det där å
Imorgon är det Torsdag och Första december vilket är ganska bra! För då är det ganska så chill i skolan sen efter är det läxhjälp och efter den så har jag och Filippa bokat en date på gymmet. Givet dä!
Sen är det ju förstås julkalendern som börjar imorgon och jag hoppas och ber till gud att den är bra så jag kan och har en anledning till att kliva upp på möran  Hehe ^^
Så får det bli!
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0