Dag 1. Om mig själv.

Jag heter My-Linn Maria Elverstig och är 15 år, bor i Färila tillsammans med mamma och pappa, Thomas och Kerstin. Sara och Anders är mina syskon. Anders bor i (typ som en lägenhet) i Färila med sin Tjej Anna och Sara bor nere i Ronneby med sin lilla Groda :) Jag har en till syster faktiskt. En änglasyster som bor uppe i himmelen, Emma heter hon. Jag har två "halvbröder" också som bor i Motala . Peter och Daniel heter dem. Är ganska solt övet att jag nästan nyss blivit faster till en liten Thea<3 ;)
Jag är tillsammans med Världens bästa pojkvän. Erik Eriksson Wåhlén. Vi firar 1 år på nyårsafton och han betydet allt för mig. Vi träffades för lite mer än ett år sedan och den dagen var nog en av dem lyckligaste dagarna i mitt liv.
Jag spelar fotboll i korskrogens damlag och gillar verkligen att röra på mig. Att vara ute i skogen är något som jag älskar och jag har även tagit jägarexamen så jakt är också ett stort fritidsintresse.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men det var väl lite iallafall :)
m.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillart ;) <3

2011-12-06 @ 12:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0